Alla inlägg den 11 september 2012

Av blessingsrehab - 11 september 2012 09:42


Nu är tiden inne för en tunn plånbok som min.

Affärerna dignar av höstens rotfrukter i alla dess sorter och färger,det är en fröjd att för en gång skull se rimliga priser.

Jag älskar soppor.

I söndags kokade jag en stor gryta kålsoppa med frikadeller som jag lade i portionspåsar i frysen.

Igår var jag och handlade ingredienser till linsoppa som jag tänkte koka idag.

Nyttigt, gott och billigt.

Jag är tacksam.

Köpte lite ingerfära för att riva. Jag är fortfarande förkyld, helt sanslöst. Den vandrar omkring i min kropp som om jag vore en labyrint!

Jag fattar inte att den inte kan hitta ut, med alla de hål man har för utgångar ;)


Just nu ligger tredje skivan från MajGull Axelssons bok i cd-spelaren. Jag måste säga att den tilltalar mig.

                                

Mina vänner dags att värma kitteln och göra hälsosamt te med ingefära..(jag är inte så förtjust i ingefära :(

Sen skall jag mingla litte, dä va enna länge sen nu.


Blessings vänner


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards