Alla inlägg den 20 juni 2012

Av blessingsrehab - 20 juni 2012 07:15


Fråga= Om man lägger hela ansvaret för att man skall må bra på någon annan än sig själv blir man vanmäktig, aggresiv rädd när den andre kanske inte lyckas bota dig eller leva upp till dina förväntningar.

Läste jag någon stans. Hm klia sig lite i hôvve kan en ju göre, inte sant?


Till sist och syvens är man bara med sig själv och bäst blir det om man är med på sitt eget tillfrisknande.

Dock är det ganska skönt att vara motfalls och sur ibland. Det värsta är dock att bli likgiltig och ständigt trött.


Idag skall jag gå ut en längre bit bort än vanligt. Jag har inte varit utanför dörren förutom med hunden.

Jag skall tvinga mig själv ut i vimmlet. Jag måste faktiskt för det är tomt i skåp och kyl.

Inte ens en skåpråtta skulle tycka det var trevligt att smyga sig i där och nosa efter nått gôtt ;)


 


Onsdag igen..Blessings Blooggers ♥♥♥




Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards