Alla inlägg den 20 januari 2012

Av blessingsrehab - 20 januari 2012 12:55


I alla fall leder det tiil Bloggstopp för min del.

Jag läste en annan bloggares överskrift idag..Thooooohooo va ja e glad :)..

Härligt, jag längtar också till att skriva så där..Nu är jag bara fast i trötthet och jag hoppas tillägs-järnet kan bidra till en bättre livskvalitet framöver.

Så när det sker, vet ni vad min överskrift lyder ;)


 

Detta är en lånebild från någon.

Den gör mig glad och jag känner en lyxig euforisk känsla..Pärlor och paljetter och dittedutter lite här och var.. *ler* så roligt med skapande verksamhet.


Crasy path quilt med fyndigt broderi uppå...Åhhh jag bara älskar de här färgerna Men jag själv har inte ens orkat att brodera de senaste dagarna...

Men det ligger kvar..de ligger och väntar..Jag har inte ens lust.


Önskar i alla mina kära Blooggers en go helg.


Jag är den äkta vinstocken, och min far är trädgårdsmästaren.

Han skär bort varje gren som inte ger någon frukt.

Och han beskär de grenar så att de kan ge ännu rikare skörd...Läs gärna forts i NT Joh 15: 1-2 den som vill..


Blessing Blooggers <3



 



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards