Alla inlägg den 3 juni 2011

Av blessingsrehab - 3 juni 2011 11:52


Ja nu sitter jag vid mitt eget tangentbord och försöker plita ner lite bokstäver och meningar.


Sommar sommar sommar, ni vet den där låten på radion. Visst är den fin. Men sommar för mig är inte direkt vad jag vill har för min kropp.

Jag klarar inte av värmen.

Så nu har jag sagt till mina familjemedlemmar att inte tjöta på mig att jag måste uuuut i solen. Eller att de säger en och annan liten pik om att jag behöver sola för att jag är vit som ett spöke. 


Jag har försökt att förklara betstämt att jag har en egen värmedepå inne i kroppen som lever sitt eget liv.

Det finns inga av och påstängningsknappar eller vred för att sänka och höja värmen som kommer, att då sitta i solen i 25 grader och värmeböljan innifrån sätter igång, kan istället bli ett helvete..


Jag är alltså en riktig klimateriekärring, och jag uppfyller alla sympton..

Låt mig bara vara ifred! :)

                     



Jag är som katten hehe, jag smyger ut vid kvällningen då det blir lite svalare.



Stortösa är kommen från Grannlandet..

Hoppas jag får se något av na nu i helgen. Det är alltid fullt upp och besöka vänner och bekanta när hon nu är hemma i svedala..


Blessing önskar en en fin sommardag..






Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards