Alla inlägg den 22 februari 2013

Av blessingsrehab - 22 februari 2013 13:18


Håller på och håller på med massa annat, men får egentligen inget gjort.

Därav brist på mitt skrivande i kära bloggen. Men ibland blir längtan för stark. Som idag.

Jag måste ju se om hur ni har det kära vänner   .


Jag har dragit ut mina tyger i en av garderoberna i hallen i tron om att få iordning lite bättre. Åhh det går i snigelfart..Nu har jag kommit i stadiet att jag kliver runt i traserna hehe..

Märkligt de där med mig. Jag får inspiration av att se och omge mig av tyger och alla mönster.

Tänk om man fick ha en egen atelje med stort bord och plats för alla sina tyger och bara skapa, skapa, skapa...

Men det skall bli ordning. De tar sin lilla tid bara. Sedan har jag flera ställen till som skall ordnas. Men det är en fråga för framtiden.

Symaskinen står numera framme på köksbordet och är redo att köras när andan faller på.



Blessing fina Blooggers  

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards