Alla inlägg den 9 februari 2013

Av blessingsrehab - 9 februari 2013 16:08


Vinter och lagom kallt. Det är bara sola som fattas. Den skulle ha tittat fram idag men icke sa Nicke.

Fick besök av lilltösa :)...Hon valde mamsen idag..Så glad man kan bli.


Mello Yello ikväll. Ja, jag skall faktiskt bänka mig framför tv:n med lite götta och tycka hit och dit som man gör när det är melodifestival (ler).

Den låten som jag tycker verkar bra kommer aldrig till final ändå!!!


Det är Svenska Rally i Värmlandsskogarna runt Hagfors trakterna och de kör ner till Färjestads Travbanan  i Karlstad på kvällarna som ligger inom hörhåll ifrån mig..Där gasas det och brummar på kvällarna som bara den mot kvällningen. Allt mysigt när det är bra med snö skall ni veta   


            


God Lördag Blessings    



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards