Alla inlägg den 13 januari 2013

Av blessingsrehab - 13 januari 2013 22:02


Jag har börjat att andas någorlunda normalt igen.

Tack för eran omsorg blooggers. Har man haft djur i hela sitt liv vet man att det kan hända mycket med sjukdomar och skador och förtidig bortgång. Men det här var nog i det smärtsammaste laget.

Men Doris lever och det är en tröst. 


Det tar sin tid att acceptera ett bakslag. Doris är fortfarande inställd på att hitta sina små och går till garderoben och mjaouar..

Men tuttarna har dragit ihop sig bra och det är som det är.


Nu var det sista gången vi försökte.


Denna veckan börjar mina fasta tider igen. Nu är min julledighet över hehe..

Och vet ni! Tanten skall börja med vattengympa på mycket säker och låg nivå..

I bassängen är det 30 gradigt vatten.Vojne vojne! Jag som bara har en bikini som är fem storlekar  för liten.

Men det ordnar la sig med det mä..


                                                  
 


Livet går vidare..Blessings Blooggers  







Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards