Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Tjoho nu snöar det i Karlstad mä ;)

Av blessingsrehab - 15 december 2012 12:02


Det är kanske ingen ide att krångla sig ut när det börjar samla sig på hög.

Dock är jag utan Bregott, å det går ju inte ;)..

Och så borde jag göra ett å annat me. Men en kan ju stille sä te i môra. Men jag blir så lycklig när det snöar hehe.


Hur har ni det o övriga landet da? Vitt och fint?


Det börjar närma sig jul och jag har ingen anledning att stressa mer än att det kan vara besvärligt att köra till Sundsvall nästa lördag. Vi får väl hoppas att det håller sig lungt.

Tänk att få slippa laga julmat...Åååå jag är så lycklig ni kan inte ana. ;)


                              


Idag blir det i alla fall pizza från frysen. Man tager vad man haver sa Kaisa Varg   


Blessings Blooggers

 
 
GeddFish

GeddFish

15 december 2012 12:23

Jag äter med blicken, från ditt vackert dukade bildjulbord! Orkar inte så mycket, så det blir kvar till flera.....
Jag slipper också laga julmat, kommer med många andra förnödenheter till mottagarfamiljen, sånt som inte går att ta på bussen, hoppas vägarna är körbara till nästa helg.
Här är snöstorm. Kramar♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

15 december 2012 13:09

Här regnar det för fullt. Riktigt slaskigt väder.
Kör försiktigt när du ska köra till Sundsvall!
Här blir det ingen julmat alls i år. Eller nej, det blir ingen jul alls heller.
Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

15 december 2012 14:52

Man tager vad man haver säger även denna Kaisa :))))) Kramar....

http://andestyrka.blogspot.com

 
Simona

Simona

15 december 2012 19:45

Det skulle vara skönt för mig att få slippa laga till julmaten. Men dessvärre så blir jag tvungen att fixa maten som alla andra år som har varit. Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
wiolettan

wiolettan

16 december 2012 15:05

Det ser ut att finnas mycket gott på detta bord.
Håller med dig om detta, att slippa laga julmat, det skulle vara fint. Gillar inte att hålla på i köket, är så att säga, urusel i de regionerna. Kan jag med åka till Sundsvall, kanske?
Vi har det vitt ute, alldeles för mycket snö enligt många, men jag älskar detta vita som dalar ner. Synd om alla bilister, för det har varit en hel del strul.
Önskar dig en trevlig 3:e Advent.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

16 december 2012 18:38

Vi har massor av snö! Men det har töat i dag!så det var glas halt! Mysigt för er att fara bort över jul, verkar som vi får bo kvar över jul,så vi firar den nog här som vi brukar med mormor och morbror.Hur e det med din mormor? försten hon i Göte borg du brukar hälsa på.hoppas hon mår bra och har hälsan. kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

21 december 2012 09:57

Hallå igen!
Hoppas att allt är bra med dig. Ni skulle ju åka iväg i morgon till Sundsvall, så du har väl en del att stå i.
Det blir säkert en fin resa och trevlig julhelg för er där.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

21 december 2012 19:47

OJOJ...Minns lite för sent! Det är ju en vän som fyllt år! grattis i efterskott! kram och god jul!

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards