Direktlänk till inlägg 7 december 2012

De e ju inte klokt asså!

Av blessingsrehab - 7 december 2012 12:23


Jag blev deckad av baskelusker igen...Totalt. När jag inte orkar med en prilla ja då e de illa ;)

Blev i alla fall piggare igår och orkade ta mig till affären för att inhandla diverse nödvändiga ting som toapapper och annat ätbart.

Tager nya tag och snörvlar lite x-tra.

Snön har även behagat sig komma till Karlstad men är i min mening väldigt skör och blåsig. Inte att jämnföra med andra delar av Sverige.

Idag skall jag ge mig på en utmaning utan dess like igen!

Jag skall nämligen raka tassarna på min Kines och klippa klor..Vojne vojne ..Det blir livat i huset ska ni veta.

Nya grannen tror väl att jag har ihjäl någon som han skriker!

 

Kinesen är modell för att sälja zebradräkt på säljsida hahahahaha....Ps! Han har aldrig varit ute i denna kostym ja löver! hehe.

Blessingar ta vara på livet som är dig givet...

Dessvärre har mycket lärdom gett att man aldrig kan ta något eller någon för givet. En dag händer det bara. Och då får vi vara snälla mot varandra.

God Bless You all ♥♥

 
 
Piedra

Piedra

7 december 2012 13:11

Har du sytt eller köpt den där fina overallen? Vännens kinesiska nakenhund skulle behöva något liknande. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

7 december 2012 15:29

Den var ju fin på din lilla hund. Ser varm ut också och det behövs säkert denna vinter.
Synd att du drabbades av förkylning, det är la lite onödigt, eller?
Jag är fortfarande inte kurant, men tog en sväng ut i dag i alla fall. Usch, det var halt och kallt, mycket med snö, men behövdes verkligen lite ny luft i lungorna.
Lycka till med kloklippning, förstår att det kan vara jättejobbigt.
Kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

8 december 2012 15:02

Haha! Gud så söt han blev! :)
Jobbigt med otäcka basselusker som åker som en bomerang nu till julen! Vi har haft kanon väder här i dag! SNÖ OCH SOL! Trevlig advent! kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards