Alla inlägg under november 2012

Av blessingsrehab - 5 november 2012 11:31


Allt det skojiga med att träffa mina barn har ett stort pris. Jag blir helt uttömd av detta lilla igentligen.

Nu har jag sovit och vilat sedan i torsdags och vaknade trött idag med.

Men jag måste ändå släpa mig till ett utvecklingsamtal med lilltösa, det är 3 mil bort. Jag vill gärna men jag orkar nästan inte.

Men jag måste (krav) Blä!

Nu har hushållet blivit drabbat. Det behöver städas. Men jag orkar inte.

Hmm var tvungen och gnälla idag.


                                                  
          


Blessings Blooggers ♥

Av blessingsrehab - 3 november 2012 09:19


Ge ljus till mörkret, ge kärlek till hat, ge insikt om det bevarande till människor som behöver det Amen..

SvKyrkan


                                        


Nu skall jag forsätta lyssna på svinalängorna. Ikväll blir det en sväng till en av sveriges vackraste kyrkogårdar.


Blessings ♥

Av blessingsrehab - 2 november 2012 08:33


Nu är det tomt i huset, sånär som på djuren.

Barnen har rest sin kos och jag skall försöka ta igen mig från flytt med sonen och allt bröte här hemma tills på måndag.

Tacksam för att Doteras bil gick igenom besiktningen.

                            Polypen i magen var inte farlig.

                            Att jag nu äntligen efter 4 års väntetid fått en Kbtare på rätt ställe.

Nu har jag en massa tvätt att ta hand om. Det luktar gott :)


                                       Stortösa och "kinesen"

                              


Såsom hjorten längtar efter vatten så längtar jag efter dig min Gud... Psalm42


Blessings Blooggers♥


                                          

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards