Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Tröttheten har lamslagit mig.

Av blessingsrehab - 5 november 2012 11:31


Allt det skojiga med att träffa mina barn har ett stort pris. Jag blir helt uttömd av detta lilla igentligen.

Nu har jag sovit och vilat sedan i torsdags och vaknade trött idag med.

Men jag måste ändå släpa mig till ett utvecklingsamtal med lilltösa, det är 3 mil bort. Jag vill gärna men jag orkar nästan inte.

Men jag måste (krav) Blä!

Nu har hushållet blivit drabbat. Det behöver städas. Men jag orkar inte.

Hmm var tvungen och gnälla idag.


                                                  
          


Blessings Blooggers ♥

 
 
Piedra

Piedra

5 november 2012 11:45

Tröttheten har slagit till här också. :( Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

5 november 2012 12:10

Vicken rolig bild, jag riktigt ser dig där, bakstupa - men vem tar emot dig där? Ser farligt ut.
Go-Bless-kramar-♥♥♥Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

5 november 2012 14:56

Bilden var kul :) blir trött själv när T har varit hemma, då är det en :/ allt ska gå i 120 km tycker jag, intensivt blir det när de inte bor i närheten. Går det inte att tala om utvecklingen på tel. :))) nä skojar, dessa samtal på skolan tyckte jag var tråkiga, men.. men det är väl nödvändigt kanske.
Böckerna jag läst är deckare, tragisk berättelse i tre delar, där de hittar mördade barn och nystar upp en pedofilhärva. Kråkflickan heter den första boken, Hungerelden nr.2 Men den är psykologiskt spännande, där en polis och en psykolog jobbar ihop för att hitta dessa vidriga människor. En bra handling.. väldigt spännande :)
Kram < 3

http://savebling.blogspot.se

 
sara

sara

5 november 2012 15:08

Jag vet hur det är och lider med dig! Kram

http://sarastankar.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

6 november 2012 07:29

Jag lider av Mental utröttbarhet " Asteno Emotionellt Syndrom " Det behövs så lite för att tröttheten ska slår till och man blir totalt utslagen i flera dagar. Nästa måndag den 13/11 ska jag på sonens utvecklingssamtal och den 21 november är det dotterns tur att ha utvecklingssamtal... Och sen efter det är det inte långt kvar till jul och nyår... Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
Lena

Lena

7 november 2012 12:13

Gnäll på du♥ behöver få gnälla av oss emellanåt ;)
Städa? hmm.. de gör jag när dammråttorna är så stora så dom kommer & ber om mat! -då säger jag till dom att -Nej nån måtta får de va! ha ha ha... ;)

Varmaste Kramen på dej♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
tingelingelingan

tingelingelingan

8 november 2012 15:27

Jag är oxå tröttare än vad som är ok. Kan det va hösten?
Iså fall väntar jag på att det ska bli advent så man får ställa fram adventsljusstakar och annat mys, då brukar det kännas bättre =)

Ha en bra dag.
Kram E

http://tingelingelingan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

11 november 2012 19:44

Kära trötta vän! Ta det lugnt o gör bara det nödvändigaste.
Kanske du också har D-vitaminbrist efter denna solfattiga sommar lider många av det. Jag ska börja äta d-vitamin för trött är bara förnamnet. Eftersom allt tar sån tid har jag redan börjat kolla mina ljusstakar o gardiner till advent. Kan inte jäkta då går allt åt skogen. Har i alla fall haft våffelkalas här för familjen. Det gäller att förgylla upp mörka tråkiga dagar.
Vissa dagar klarar jag bra andra är störtjobbiga med tanke på Leif. Ber till Gud att dom ska hitta en medicin som gör honom lugnare och inte har alla dessa jäkliga biverkningar. Den han får nu har gjort att han tappat talet och ingen mening går att förstå. Ska få träffa en läkare i morgon.
Ja vi är många som har det svårt på olika vis men jag tror på styrka o hjälp.
Kramar om dig i mina tankar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards