Direktlänk till inlägg 2 november 2012

BaraVaraVänMedDagen

Av blessingsrehab - 2 november 2012 08:33


Nu är det tomt i huset, sånär som på djuren.

Barnen har rest sin kos och jag skall försöka ta igen mig från flytt med sonen och allt bröte här hemma tills på måndag.

Tacksam för att Doteras bil gick igenom besiktningen.

                            Polypen i magen var inte farlig.

                            Att jag nu äntligen efter 4 års väntetid fått en Kbtare på rätt ställe.

Nu har jag en massa tvätt att ta hand om. Det luktar gott :)


                                       Stortösa och "kinesen"

                              


Såsom hjorten längtar efter vatten så längtar jag efter dig min Gud... Psalm42


Blessings Blooggers♥


                                          

 
 
Mee

Mee

2 november 2012 08:59

Döbra blogg tjejen! Love it:)

http://hugsandkisses.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

2 november 2012 09:06

Du får viktiga saker gjorda! Jag har skrivit om andlighet och nunnan idag i pilgrimsbloggen. Denna helgen tänker vi lite extra på våra nära och kära, eller, jag tänker mycket jämt. Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

2 november 2012 11:33

En helgkram får du från mig! :-)

http://andestyrka.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

2 november 2012 13:51

Här blev det plötsligt tyst och lugnt när pojkarna har gått hem till sin pappa. Och själv är jag färdig för kollaps, men måste sätta mig och ringa BUP. :(
Bra att du ska få hjälp - äntligen! Konstigt att det ska behöva ta 4 år...
Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
tingelingelingan

tingelingelingan

2 november 2012 13:58

Älskar när det luktar nytvättad tvätt. Har slängt mina sängkläder i tvätten, så ikväll blir det härligt att krypa ner i sjöljmedeldoftande sängkläder =)

Hoppas du och husdjuren får en härlig helg!
Kram E

http://tingelingelingan.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

2 november 2012 21:18

Nytvättade kläder å påslakan å sånt luktar himelskt gott! Ha en mysig Allhelgonahelg ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
sara

sara

5 november 2012 11:32

Mysbild! Kram

http://sarastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards