Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av blessingsrehab - 29 oktober 2012 09:38


Igår infann sig verkligen känslan av tidigt mörker efter att vi ställt om klockorna. Det tar ett tag för hjärnan att fatta mörker och klockslag verkligen stämmer överens.

Kvällen igår kändes verkligen lång och härligt mörk :).


Men det är precis som det skall vara..Stortösa och en vän är här. Och nu är det återigen Fam Brööt som stökar.

Kläder ligger överallt eftersom lilltösa fått en storkasse med avlagda ting som måste provas i detaljpassning..

Rörigt JA!

Roligt JA!

Mysigt Ja..Mamman älskar att stortösa befinner sig i huset.

I eftermiddag åker de tillbaka och tar lilltösa med sig..Hon vill vidga sina vingar i Olso under höstlovet.

Men mammsen blir inte ensam. Storson byter av och stannar två nätter.


Mina ungar mina älskade ungar. Mycket svett och tårar under årens lopp. Men gud vad ni betyder mycket för mig.

                                                  


Tro Hopp och Kärlek Thats what is is♥♥


Blessings.




Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards