Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av blessingsrehab - 26 oktober 2012 09:37


Å dotera har åkt på en förkylning igen. Jag vet inte vilken gång nu iordningen..Men ingen bakterie bara virus (som är nafligare eftresom det inte finns nått att göra mer än att lindra).


Denna helgen blir kul..Stortösa kommer en kort sväng från Olso för att lämpa av personliga ting som kläder och pinaler, då hon beslutat att sälja sina andra möbler för att hysa in sig hos en kompis. Få bättre chans att spara och gör långresa i början på nästa år.

Och vad är bäst att ställa sina saker. Hos mamsen såklart.:(


Jag har redan storsonens pinaler och en hel del av mina som ligger i en stor ordning..

Men de ska la gå det med.

De verkar inte vara dags för dem att stadga sig ännu..De flyger o far runt både i och utanför landet...Må så vara!


                             



Karlstad är soligt och härligt kallt idag..Krokofanten trivs ;)


Blessings Blooggers ♥


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards