Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Inifrån.

Av blessingsrehab - 20 oktober 2012 11:26


Jag klarade av att peppa mig själv igår. Jag fick faktiskt ta i med hårdhandskarna och ryta till riktigt ordentligt.

Alla viktiga ärenden blev avklarade.

Trots att apoteket hade driftstopp på datorerna så att jag fick köra en bra bit till ett annat apotek.Där det visade sig att automaten till parkeringen inte fungerade, så att jag fick ta sjumilakliv till nästa automat.

Men så här är det ju i den Verkliga Verkligheten. Där jag, oftast efter förberedelse bara poppar ut när det är mest nödvändigt. Jag kan inte hantera alla sådana här egentligen triviala motgångar längre. Det gör mig väldigt isolerad.

Dock ser jag ändå till att jag inte helt tappar fokus. Just nu är det talböcker som gäller.

Jag har lånat några nya boxar. Vi får se om det tilltalar krokofanten *ler*


Nu måste jag i alla fall tala om att jag genom bortskänkes länken på FB, fick jag mig ett par jeans i rätt storlek.

Jag går förnärvarande omkring i för små eller för stora kläder .

NU kan jag känna mig lite fin när jag skall in i Verkligheten och slippa jogginbyxorna som i och för sig är underbart sköna.

Men som sagt man vill vara fin ibland. Och detta gjorde mig glad ♥

Så tack kära medmänniska och tack käre far.




                    Jag ser dig hahahaha......

 


Blessings.


 
 
sara

sara

20 oktober 2012 13:04

Starkt jobbat, förstår att det var kämpigt men du klarade det!! :)
Kram

http://sarastankar.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

20 oktober 2012 17:34

Jag vet hur det är! Men oj vad stolt och glad man känner sig då det är gjort!
Fb är bra att byta eller få saker! I Dag var en dam här och köpte vår gamla soffa och Alla lillan urvuxna kläder! En slant till mig och nytt till henne! Via fb, kul du fick tag i jeans! Jag har många jeans jag vuxit ut! Du kan få dem om du vill det är strl 38-44. jag kan langa det med posten om du vill? kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

20 oktober 2012 18:40

Strongt att du kunde ryta ifrån! Men det är trist att det ska behövas.
Härligt att du fick tag på jeans! Jag visste inte ens att det fanns en bortskänkes länk på FB. Skulle desperat behöva ett par nya jeans, men jag får nog sätta mig i helgen och lappa mina.
Jag kan riktigt bryta ihop av triviala motgångar nuförtiden. Eller bli tokstressad. Hur som helst så funkar jag inte i den verkliga verkligheten. Och när man inte gör det så blir man enstöring och folkskygg - och jag som egentligen tycker om att umgås med andra människor.
Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards