Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av blessingsrehab - 17 oktober 2012 13:23


Men så nödvändig för oss som behöver det.

Jag var duktig sa dom ;)..Det tog nästan en halvtimme istället för en quick look. De hittade en polyp och frågade om de kunde ta bort då och nu. Absolut. Jag vill ju inte komma tillbaka och utsätta mig för detta hemska ytterligare en gång.

Så det blev att fokusera på att inte hulka vojnevojne..

Men de är såå duktiga och goa och tröstande..Tack sjukhuspersonalen för er proffsiga insats.


Jag behöver op, men är för överviktig..Dam, shit och pannkaka..Vet inte hur jag skall klara detta då jag inte orkar så mycket i själva vardagen.

Jag har aldrig haft problem med övervikt. Men nu är det som om någon osynlig skulptör kommer om natten och bygger på mitt fett överallt med fasta händer..

Varje dag när jag vaknar känner jag hur bredare jag blir!


Jag klarar inte av Krav i någon form! OCh hur skall jag då kunna följa diet.

Det enda jag vet säkert att jag behöver röra mig mer. Jag behöver förvandlas från en snigel till krokofant de rör i alla fall snabbare på sig och kan säkert ta för sig mycket mer..


 

Det skall la ordna sig på nått vis Gaijs..


Tack för er. Tack för mig.


Blessings i höstrusket



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards