Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Första frosten här :)

Av blessingsrehab - 10 oktober 2012 10:26


Åååå så fint. Och en underbar kylig luft slog emot mig när jag öppnade ytterdörren för djuren imorse.

Solen skiner och nu är det en vacker höstdag.


Polisen har varit här och tagit mitt vittnesmål om vad jag såg och vad som hände förra veckan med skottlossningen i gängbråket..Nu känns det bättre att få lämna detta vidare därhän.


Från John Denver till alla mammor


               


Blessings Blooggers



 
 
Piedra

Piedra

10 oktober 2012 15:06

Men oj, har du blivit vittne till något sådant hemskt!? Så bra att du fick prata med polisen.
Men usch, och jag som fasar så för frosten...
Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

10 oktober 2012 22:30

Jag läste ju detta om detta i tidningen också... Skrämmande men du har ju kinesen :) Stor kram hjärtat!

http://andestyrka.blogspot.com

 
paloma

paloma

11 oktober 2012 09:46

Skottlossning?? Fy det lät hemskt!
Ja vi hade minus grader i morse! Jag tycker ju inte om det som du vet;/ hehe..men bara gilla läget! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Love

Love

11 oktober 2012 16:50

Gissa om jag blev förvånad när jag kom hit. Sitter o lyssnar på John Denver gillar verkligen honom och det gör du med ser jag.
Ja du man kan aldrig vara säker nu för tiden tur ingen annan kom till skada. Den skjutna var tydligen någon gängmedlem om jag fattat saken rätt. I måndags var det stor lägenhetsbrand här på granngatan och polisen rubriserar det som mordbrand. Kvinnan som bor där fick hoppa ut genom fönstret andra våningen men klarade sig utan skador.
Skulle gärna se att Michelle hade pepparspray när hon går hem sent men det är ju förbjudet fattar inte varför för man blir ju inte skadad för livet vilket ett offer kan bli.
Kul att du gick på fika men det är faktiskt så skönt att komma hem till lugnet som du säger.
Michelle är på väg med tvätt för hon har ingen tvättmaskin och det är svårt att få tider i den kommunala.
Kram o jag hoppas du nu får lugnt i området.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

12 oktober 2012 10:54

Vi hade åxå frost i natt & i morse, men nu smälter det. Solen har glimmat till, men vi ska få mulet, för ni har ju tagit solen!!! :/.... ha ha ha.. ;)
Kram på dej & ha en fiiin fredag!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

12 oktober 2012 16:56

Fin musik :) gott att du har pratat med polisen. Märkligt egentligen hur snabbt man kan hamna i något som man inte själv valt.
Fredagskram ♥

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards