Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av blessingsrehab - 5 oktober 2012 12:04


I det här spektaklet befann jag mig i runt 19-tiden igår!

Jag hörde en massa smällar trodde först att det var småungar som smällde. Det är så lungt här så om det händer något kikar man ut. Jag kollade ut genom fönstret i köket som bara är en vån upp.


Framför mig på gatan så står det tre killar nervösa och stressade i sitt kroppspråk

Sen såg jag att en av dom hade en pistol i handen. Jag blev helt chockad. Det bekräftade alla skott jag har hört innan.

10 sekunder, jag kan  inte riktigt avgöra, tiden stod still men ändå inte.

Sen stack de till en parkerad bil bakom hörnet och gav sig av hörde jag..


Vad gör man!!??


Ringde polisen. Flera hade ringt innan mig, för troligen hade skottlossningen börjat nedanför vårat område.

Jag gav mitt vittnesmål om de såg ut.Men allt gick så snabbt så jag kommer i princip bara vagt ihåg hudfärg och klädesplaggen på två..Men pistolen. Den ligger kvar på min näthinna.

Otäckt var att jag inte vågade gå ut med hunden. Tänkte ringa till 11414 och höra hur läget var. När jag såg poliser komma med sina schäfrar och lampor på huvuden för att reka på plats. Då visste jag att det var lungt att rasta kinesen

Ja det var en chock och jag är ar alldeles snurrig idag med.


Det värsta är att de sköt hej vilt. Som i High Chaparall..Folk gick och kom som vanligt när de sprang här som idioter.

5 min efter när de gasat iväg med en bil som polisen förföljde, kom en grannkvinna med sina barn och gick lungt på våra gata..Som om inget hade hänt minuterna innan.

Tänk om om kommit 5 min tidigare?


Ni får läsa här.. 

 


http://www.nwt.se/karlstad/article1179666.ece



Blessings fina vänner..♥

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards