Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Till alla modfällda Blooggers♥

Av blessingsrehab - 27 augusti 2012 09:47


Ge den här dagen en chans. Hur hemsk den än är.

Imorgon kommer en ny som skall mötas. Vissa dagar är helvetiska, andra lättare. Och vissa dagar står man t.o.m ut med.


Ge dig själv en chans att tycka att du själv är värdefull.

Låt kärleken till dig själv flöda. Då kommer den att flöda över till andra med xtra kraft.

Ge inte upp på bekostnad av att "andra " inte förstår el inte orkar se det du ser.

Jag kämpar med övertygelsen att vara älskad. Och de mörka moln som vi alla utsätts av i denna orättvisa värld kan vi skingra med tro hopp och kärlek.


                                             


Ibland blir det övermäktig. Håll fast då vid dem du litar på och på dem som tycker om dig.


Blessings Blooggers. ♥♥♥



 
 
Kaisa

Kaisa

27 augusti 2012 11:05

Fint skrivet blessen. Gott att läsa.... Kram!

http://andestyrka.blogspot.com

 
GeddFish

GeddFish

27 augusti 2012 12:47

Just nu sjunger Björn Afzelius: Bak molnen är himlen alltid blå.

Jag läser just nu lite böcker, har varit hos sjukgymnasten och flyttat på telefonsamtalet idag tills i morgon, så hej hopp Världen, här är jag!!! Ska ut, ska ut!!!

Kärlek till alla, kramar speciella till dig, Bless ♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Simona

Simona

28 augusti 2012 07:24

För att känna att man är värdefull måste man också ha vänner, trivas med sig själv å ha en omgivning som visar/respekterar en. Man måste få se å höra ibland att man är värdefull. Har man inte detta utan är ensam utan vänner å man mer eller mindre aldrig blir sedd av någon endaste själ så är det mycket svårt att känna å tycka att man är värdefull, å tycka om sig själv speciellt då om man varit för länge i en destruktiv värld typ. Inte har någon självtillit, självförtroende osv... De som kan känna att de är värdefulla även om de har det jobbigt har också en omgivning som stöttar dem å ger dem positiv respons emellanåt. Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
sara

sara

29 augusti 2012 08:12

Du skriver så sanna saker och jag blir glad när jag läser! Kram!

http://omadhdlivet.bloggplatsen.se

 
tingelingelingan

tingelingelingan

29 augusti 2012 09:57

Stressar förbi och säger "Hej!"
Hoppas du har det bra!!
Kram

http://tingelingelingan.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

29 augusti 2012 11:17

Det har du så rätt i. kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

RackarTuss

29 augusti 2012 13:25

Hej, inser att jag inte tassat in här på ett tag, så jag gör det nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards