Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av blessingsrehab - 21 augusti 2012 09:48


Min sköna sömn väcktes återigen av den monsterlika gräsklipparen som körde fram och tillbaka vid mitt  sovrum alldeles för tidigt..


Jag drömde om Plura. Vi var på nån slags resa. Han var lika hafsig och oordningsam som man ser honom i media. Jag var glad att det bara var en dröm. Urraburra ;)



Hehehehe nu kommer maskinen och skränar på framsidan där jag sitter och skriver *Ler*

 


Det positiva är att det luktar nyklippt gräs, det är bättre än någon annan fin parfym ;)


Igår var jag och fixade lite tyg som någon ville skänka bort. Jag blir så glad. Det mesta kan man återvinna eller tvinna starkare!


                                   


Blessing är i förändring. Och det tar alltid tid, speciellt för en snigel.

Morsning korsning rara Bloggers . Var välsingnade ♥

Skapa flashcards