Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av blessingsrehab - 18 augusti 2012 09:04


Lilltstumpan har farit sin kos. Det känns faktiskt tomt.

Igår satt vi på vår balkong och tjôta länge i det ljumna vädret, innan det var dags för avfärd.

Hon fick t.o.m med måla mina tånaglar under viss protest. Hallonröda. Och det värsta är att jag inte kan ta bort det.

Därför att hon målade mina naglar på händerna med de sista dropparna av champangefärg. Det vill jag inte förstöra ju ;)..

De blir sockar på om jag går någonstans! 

Usch jag gillar inte att ha nagelack på mina kôrvar till tår. Ju längre jag tittar på vuxna tår ju fulare blir det hahaha..

Men däremot baby och småbarnfötter, det är bland det bästa jag vet..



Dessa bilder väcker en del tankar och rysningar hos mig .Urra burra för de rosa till vänster.

Det är väl kul om det är med i en viss performens med detta är nog människor som verkligen tycker att det är snyggt.

Hur tar man sig framåt? Hahaha.


Vad väcker det för tankar hos just dig..


Hahahaha gu va fånigt *ler* stora smilet.


                              


Blessing har flyttat in i sitt trygga skal igen. Ligger och kikar ut på omgivningen och upptäcker att sängen behöver nytvättade lakan.


Vinke vink Gaijs Bless You



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards