Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av blessingsrehab - 11 augusti 2012 12:31


Det känns väldigt länge sedan. Samtidigt tänker jag på hur snabbt dagarnar går förbi. Utan att jag egentligen gör någonting.

Städa måste man. Och nu har jag lillstumpan som hjälper till. Men sedan då. Den övriga tiden.

Tiden går snabbt när jag sitter här och gör min runda varje dag.

Tiden går långsamt när jag måste diska.

Tiden går väldigt fort när jag hör på talböcker.

Annars går tiden väldigt sakta för det mesta, jag går och tassar runt om i lägenheten. Visst det finns alltid nått att plocka med. Eller sätta rumpan på någon av de mjuka ställen runt om i huset för att hämta kraft och samla mig.


Men jag vill börja sy eller brodera..Vad som helst som kan få min fantasi och kreativitet igång igen.

Jag har inte sytt sedan jag var tvungen att sluta 30 mars på Bilda.

Jag är så le åt att vara handlingsförlamad Gaaahha!

Jag ser nu att det var så viktig och bra att jag fick komma dit varje vecka. Nafliga skitstövlar som raserar allt som fungerar.


Men jag orkar inte mer än till att titta på tygerna. Jag måste vara helt själv och använda min urkraft för att kunna komma igång genom tystnaden.

Vi får väl se nästa vecka om jag kan hitta det magiska tillfället :)


Lite BlingBling för ögat :)



Blessing Blooggers kämpa trons Goda Kamp... Whatever!!!!!! 


Skapa flashcards