Alla inlägg under juli 2012

Av blessingsrehab - 13 juli 2012 13:18

Förklär sig ondskan till ljusets ängel.

De flesta klarar inte utmaningen..


                                       



Ibland kan det sluta så här.

De flesta av oss har minnen där vi kan berätta vad som hänt oss själva under för mycket berusning, eller tala om den el den som ballade ur vid festen eller grillpartyt el middagen eller..................

Listan kan göras lång.

Reklamen för vin blinkar till ganska ofta när vi sitter och tittar på tv:n. Den förfinas mer och mer för att tilltala våra sinnen.

Alkohol är den mest farliga LAGLIGA drog som vi "unnar" oss här i sverige.

Jag är inte absolutist, men jag dricker heller inte.

Jag tänker på barnen.




                                     


Blessings alla som kämpar med alkohol och droger.♥ 


Av blessingsrehab - 9 juli 2012 06:45


Men inte så det översvämmar oss i karlstad.

Stackers alla de andra som fick meterhögt vatten i källare och hus♥


Igår vart vi till bibblan igen och tösa lånade forsättning på sin förra bok. Hon slukade 300 sidor på några dar. Jag är så glad att hon har börjat läsa igen.

Det kostar i alla fall inte så mycket, men ger bra nöje.

Idag skall vi fönstershoppa på stormarknaden. Fördriva lite tid i alla fall. Vi får ta oss råd till att ta en fika någonstans med tror jag.


                                             


                                                  
         Blessings alla goa♥ 


                              




Av blessingsrehab - 8 juli 2012 06:30


                                                  
          


Blessing önskar en skön Vilodag..♥♥♥♥♥♥♥♥

Av blessingsrehab - 6 juli 2012 06:30


Jag blir så trött.

Det faller bara tillbaka på barnen!!

Men jag ligger lågt. Naf det kan aldrig vara riktigt lugnt.


 


Tyvärr blooggers så är det svårt att komma in och kommentera på vissa bloggar just. Bara så ni vet....


Blessings



Av blessingsrehab - 5 juli 2012 06:30


Fick besök av mig och lilltösa igår.

Först lämnade vi tillbaka några cdböcker och lånade nytt.

Det är sommar i Karlstad hot hot hot för mig lilla snigel. Men inne på museét var det skönt och trevligt som alltid.

En glass efteråt gjorde susen.

Kvällen ägnade vi åt ansiksmask och att äta jordgubbar med grädde och massor av nektariner. Gudagott med frukt på sommaren.


Dagen vet jag inte så mycket om ännu. Men det blir nog lugna gatan. Jag rör mig hellre ut på eftermeddan när solen inte plågar mig med värmen.

Ännu en dag med fläkt, är så oherhört tacksam för denna uppfinning.


 


Blessings  

Av blessingsrehab - 4 juli 2012 06:15


Mosters lilla tös hittade den här!

Jag önskar henne lycka till ♥♥


           


Sol och hav...Blessings  

Av blessingsrehab - 3 juli 2012 06:15


Riktigt ordentligt. Tvingar mig ner på golvnivå och tar alla lister och kromade rör i badrummet.

avloppet i handdfatet fick sig en rengöring..

Åååå så lång tid det har tagit att mobilisera sig för denna uppgift. Nu luktar det såpa och blänker så fint.

Förr gjorde jag en storstädning på en dag. Nu för tia är jag glad om jag får gjort det på en vecka. Jag är i alla fall nöjd.


Lilltösa är en bra fejare. Hon hjälper mamsen när det tryter i kroppen.

Mmmm för ett nystädat hem. Men så var det ju det här med att tvätta fönster..Suck..Jag jobbar på det med, men än så länge ligger det i "huvudkontoret" ! ;)


                                       


Blommor och blader :) Blessings Blooggers

Av blessingsrehab - 2 juli 2012 13:05


25 år idag. Jag tror inte det är sant :)



Ps! Har låne bilda från fästemöa hanses :)



Blommor och blad Blessings

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards