Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Lekfullhet och skapande kreativitet..

Av blessingsrehab - 30 juni 2012 02:00

                     

Jag fick njuta en god stund framför tv:n igår.

K-special.


http://www.svtplay.se/k-special


Missa inte detta härliga lekfulla program om två människors kärlek till kreativ lek för konsten..

Jag skrattade gott åt deras goa gemenskap.

Och blev onyo styrkt att plita med mitt som väntar så snällt utan krav i lådorna.



Blessings vänner ♥♥♥


 
 
GeddFish

GeddFish

30 juni 2012 08:54

JAG SÅG DET!
Haha, vad jag skrattade och vad mysiga dom var!
Gjorde konst av nästan ingenting. Testade och blötte ner, spegelbitskulan var ju häftig.
Kramar från andra sidan Vänern♥...♥...♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
paloma

paloma

1 juli 2012 21:50

Det såg jag inte! Vi var hos mamma! Men jag älskar K-special flingor!:) Nu har jag kommit tillbaks från blogsemester! Hoppas du mår bra? kramar från mig<3

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

1 juli 2012 23:54

Jobbade så jag missa det. Kanske det går i repris. Hoppas allt är bra med dig. kramar

 
Ingen bild

Simona

2 juli 2012 08:48

Såg inte heller det programmet. Missar oftast dokumentärer eller andra bra program för att jag glömmer bort att det är på tv å samtidigt att det kan bli jobbigt att hänga med för mig i ett tv - program. "Är fördemesta så trött i huvudet typ"

 
Bling

Bling

2 juli 2012 13:02

Såg inte det, men har kollat på Kokvinnorna nu, härlig film..goa tanter :)
Kram ♥

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards