Alla inlägg under maj 2012

Av blessingsrehab - 5 maj 2012 07:00


Så igår blev man då nästan ofrivilligt hockeyfan för SVERIGE..För det var inget annat som lockade på tv:n. Men det brukar det inte vara så ofta heller tycker jag.

Jag gillar hockey. Men mest i slutspelen :)..

Så eftersom jag såg spelet får jag väl höja min seger.röst med Sverige. Fortsättning följer ju som sagt.


 


Dessutom är svenska flaggan så himla vacker alltså *ler*


Go lördag..Bless



Av blessingsrehab - 4 maj 2012 09:19


Jag inte mår riktigt bra kära vänner.

Jag är för det mesta sjukligt trött av min sjukdom och diverse omständigheter i min vardag.

Därför har jag inte orkat vara så allert på blooggen.

Och så kommer det nog att se ut det närmaste om inget mirakel händer :)


                       


Varsegoa lite fredagsmys..Blessings



Av blessingsrehab - 2 maj 2012 09:41


                     

  

                                                   


             


        


                                                  
              


 



Det bästa av allt är den lilla goingen. Min Doris. Mjuk och len. Snäll och varm purrande äkta katt ♥♥♥

                            




                                                  
               


Blessings   denna vårdag.



Skapa flashcards