Alla inlägg den 21 maj 2012

Av blessingsrehab - 21 maj 2012 07:00


Igår fick jag betala konsekvenserna av att jag i fredag åkte till ett friluftsområde och tog en promenad i sakta snigelfart.

Och på lördagen tog jag en tur till Torpet nästgårds, som jag inte varit sedan förra sommaren.

Det var skönt ute och vi satt ute i ett par timmar.

Luften var frisk och hundarna lekte ute. När jag kom hem kände jag mig som världens lyckligaste.

Jag har inte varit ute mycket de senaste 2 månaderna.


Så konsvekvensen blev på söndagen.

Migrän 100%, värk i hela kroppen hela förmiddagen. Men hunden måste ut och det blev en snabbis på morran.

Sen sov bless hela dagen. Nya medicinen är rena rama knockouten.

Vid halv sex på kvällen var vovven och katten nödiga och jag tog på mig vinterjackan i tron om att det var kallt..

Jag har nedraget i lägenheten för jag inte tål ljuset när värken sätter in....Hahaha va paff jag blev

det var ju sommarvarmt. Mötte grannen som gick med linne på sig hehe. Hon tror nog inte jag e klok..


Ja såg kan det gå när man inte har koll på läget utanför världen. Och så är det ofta.


Idag skall det bli varmt igen säger de. Ja, nu är det bara att plocka fram fläkten igen..Vallningarna har inte gett sig se!


Må väl mina blooggersvänner. Jag ger mig inte i första el andra el tredje el fjärde el........ vändan..


                                    


Blessings


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards