Alla inlägg den 5 april 2012

Av blessingsrehab - 5 april 2012 11:38


För mig betyder Påsken mer än bara kycklingar, godis och en massa mat.


Idag är det är ingången till Jesu lidande och korsfästelse.

Det må vara hemskt men det fanns ett syfte med det hela. Han dog för att du och jag skulle leva.


Mitt beslut över att vara en kristen kommer aldrig att dö.

Mitt beslut är att vandra i själslig gemenskap med treenigheten.

Det har gett mig tro,glädje, mod, kraft och en hel massa styrka att leva som jordbo.


Det kan man behöva när man har sånna här bröötiga ungar, egentligen helt fantastiska goa underbara unika ungar ;).


   


   


 



Idag blir högt i taket när jag och grabbarna strålar samman. Flicksen är inte med denna gången...

Smack på er Blooggers ♥ 


Blessings   




Skapa flashcards