Alla inlägg under mars 2012

Av blessingsrehab - 21 mars 2012 10:09

                                    

  

Köpte en våreld i gult igår. Tänkte att den kan pigga upp lite..

Vi får se hur länge den lever, jag är inge bra på blommande växter..Det är grönt och tjockbladigt som gäller i mina fönster nu för tia.


Blessings bloggers.... ja e är lite fundersam idag  



Av blessingsrehab - 20 mars 2012 10:17


I lördags när jag vaknade så hörde jag naturligtvis fåglarnas sång utanför i skogen..

De överröstar verkligen varandra just nu.

Men så hörde jag också ett annat bekant ljud.

Ungars tjatter och bank, bank, bank, det kan bara betyda en sak...


Just det...Barn bygger koja!

Så mysigt, så kreativt mmmmmm jag hoppar in i mitt magiska tänkande och är med på avstånd för fulla muggar.

   


Jag skall smyga mig ner för slänten och lägga lite tyg som jag har över hehe..

Något förslag vad jag skall skriva på lappen...Goda Trädtanten kanske. en vill ju inte skrämma ungera.


Jag måste absolut ut en sväng. Igår sôv jag nästan hela dagen..Lite återhämtning i alla fall.


Är det någon som hört från Simona?..Känns lite i mag-gropen :(


Blessings Blooggers   

Av blessingsrehab - 19 mars 2012 11:25


Det har varit en go helg med Bröötet. Och vi har tagit det lungt och bara tagit vara på tiden tillsammans. Nu får tanten vila ett par dagar. Orkar inte med Bilda idag. Får jobba lite på tygerna som skall vara med på utställningen nu till Lördag.


Mina barn är allt roliga *ler*....

Stortösa vet att jag älskar Bacon men inte Gris.

Hon vet också att jag älskar att borsta tänderna och vara fräsch i munnen. Och treo för värk.

Tre ting signifikativt för mig!

Så jag fick en en present med två paket när hon kom på fredagen!


Kan de bli bättre eller? hahaha...

 


Blessings  

Av blessingsrehab - 17 mars 2012 11:34


Det är medicin att ha barnen hos sig *ler*...

Huset fullt igen. Och då kommer de vanliga tjöten..Här är ett par exempel...


Eftersom jag tydligt upprepat dessa ett antal hundratalsgånger blir jag nu som min egen mor var/är hahahaha..

 


Det är livsnödvändigtmed iskallt vatten för mig.*ler*

 


Åååå va de e på mig....

Men va då säger jag..


Blessing älskade Blooggers..♥


Av blessingsrehab - 16 mars 2012 09:56


Kyligt och snålblåst halvgrått minsann.


Jag känner mig inte jätte-orolig för min hälsa just nu  blooggers. Det mest akuta som hjärta, lunga är skannat.

Men visst är det något som här fel när man har låg syresättning tryck över bröst och tungandad.


Vi fortsätter att gå i vårdens labyrinter...............


Jag tror jag får fint besök idag.



Vårens första primalskrik på taket i Oslo-Town!!!!!

.  

Och vi skall var rädda om varandra hela helgen.

Det är bara mellanson som fattas oss STORT....


The Lord is my shepard who am I to be afraid Bless på er alla..♥♥

 

 


Av blessingsrehab - 15 mars 2012 08:53

I korridoren fick snigeln ligga och vänta många långa timmar, på doktorn, och på behandling.

Igår var det ett attans tryck på akuten, många sjuka och för få sängplatser tillika personal.

De får springa fram och tillbaka och göra tvärvändningar rätt var det är..

Undrar hur många steg personalen tar på ett pass?

Jag gjorde en hel del iaktagelser när jag orkade titta ut under skalet under de 6 timmar jag låg på britsen och försökte ha tålamod.

Tack för omsorgen.

Till slut fick snigeln åka hem med uppgifter som uteslöt allvarliga åkommor tills vidare.

Jag är tacksam..


Min lille kines tog sonen hand om..Så tomt det blev da, ingen lurv som trippar runt, ingen som kommer och skall ligga i knät..

Men vi ses senare i eftermedda, jag är för slut för att hämta hem honom nu.

Tur att gammeldoran finns hon  pratar konstant *ler*

Jag kan nog inte leva utan djur jag. Det skulle bli alldeles för tomt utan dem. Jag tar hellre det faktum att man blir lite låst av att äga de små rackarna.


Blessings    

Av blessingsrehab - 14 mars 2012 09:42

Tack för att ni finns... MammaPöss.

 

  

 


Återhämtning för ny energi..


Bless på er Blooggers    

Av blessingsrehab - 13 mars 2012 11:42


Det gnisslar och är stelt som attan när snigeln skall göra något..

Det blir nog vilodag trots allt..Tänkte jag skulle fortsätta feja här :(


 


Nu på väg på vårdcentralen..Nära och bra..tack o lov..


Bloggers! Kram på er.  



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards