Alla inlägg den 12 mars 2012

Av blessingsrehab - 12 mars 2012 09:23


Det börjar idag klockan 11.

Imorgon kl 14

Onsdag kl 13....Får la se ûm et blir nôge klokare.. Jag är är så glad att ha en lyssnande Doktor..


Sol ute :)..Lite sol inne.

Igår var det projekt plantera om blommorna. Stackers de. Samma trånga kruka med alldeles för lite jord i 3 år ;(

Den här blomman är från Tystnaden. Den har stått i en plastpåse i en kruka och fått lite vatten då och då i snart ett år.

  

 

 

Jag är så glad att jag orkade hela vägen.

Det är ett fruktansvärt jobb för mig att fullfölja sådana här projekt oftast...Men det förstår de som känner mig..

Speciellt en person som jag babbla med länge och väl igår..Hahahaha vi skrattade gott i mellan varven ♥ kram på sig.


Ojoj va tia går fort, måste fina mig  och Go Down Town ;)


Blessings vi syns....

Ovido - Quiz & Flashcards