Alla inlägg den 9 mars 2012

Av blessingsrehab - 9 mars 2012 08:51


Jag har fått en läkartid på telefon.

Nu får vi förhoppningsvis röna ut ett och annat..Men jag litar på henne, hon är duktig min nya Fru Doktor.


I helgen skall vi antagligen få flytta en av mina tre soffor i vardagsrummet *ler* det är en ganska mysig syn....

Men alldeles för trångt.

Jag har sparat min ena soffa till storson istället för att ge bort den. Och nu verkar det bli klartecken med kärra mm.

Egentligen vill jag ha den kvar för den är skitgo att krypa upp i..En riktig mys-soffa.....

Dock får jag ju placera ändan i den när jag kommer till sonen på besök.

Den han har i sin ägo nu, är inge go att sitta i.

Efter ett tag känner man sina egna skånker och tills slut kan man tro att det är benrangel som försöker sitta skönt. Men det är bara en överviktig Snigel som har ont ;)


Gjorde klart en kasse igår. Tanken är att när jag är redo för det.

Så skall jag ha den när jag GO DOWN TOWN.

Och karlstad City är inte NY precis :) så det skall jag nog klara så småningom.


 


Hej hopp Blooggers..(även om jag sitter ner)...Snön smälter och det är Fredag ♥


 




Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards