Alla inlägg den 7 mars 2012

Av blessingsrehab - 7 mars 2012 10:14


För en gångs skull satte jag mig och bläddra igenom alla dessa sidor med härliga förslag om att göra fint där hemma.

Men jag blir allt lite skeptisk. Det handlar om olika människors inredningar.

Och det enda dom har är IKEA:s utbud på möbler och annat i sortimentet. I hörnet på sidan står det namn och priser på deras inredning.

Och allt ser helt nytt ut hahaha..

Nä, det är ren marknadsföring. De vill få oss att känna att vi delar samma smak som "Patrik" och vill få oss att  tänka oss att KÖPA samma lösning på inredning som Nina har valt. Men det är Ikeas inredare som tänkt.

Jag undrar tom om de som är med ,verkligen bor i hemmen. Det är nog statister hela bunten..

DOLD REKLAM, som jag inte vill gå på hehehe.

Jag kämpar hårt, för det är verkligen fint *ler*


Dock är det bra lösningar, de kan verkligen det här med compakt living.

Men när jag åker till Ikea så skall jag bestämma vad jag skall köpa inte dom.


De har verkligen satsat på spaceade mönster på textilavd...*ler*

Jag skulle nog inte klara av att ha det här som gardiner hemma. Men en kan ju sy andra roliga saker kanske..

    

Idag blir det en tur ut..



Blessings Blooggers ♥♥♥


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards