Alla inlägg den 3 mars 2012

Av blessingsrehab - 3 mars 2012 09:59


Den måste få utrymme att skapa på fri hand..Eller hur vänner!?

Att skapa innefattar nästan allt vad vi gör här på jordelivet. Att arbeta förbättra,

Att med fantasin som bas hitta ett rikt liv

Att göra fint hemma, att laga god mat och låta den se läcker ut tex..


Och inte som jag då, när jag ställde in en fryst kyckling i glasform i ungnen utan några som helst kryddor.

Jag orkade verkligen inte. Tanken var att gröpa ut innehållet och göra något annat.

Av misstag berättade jag detta för min bror i Gbg. Jag sa att jag aldrig sett en så GRÅ Kyckling *ler*

Det får jag minsann höra än idag ska ni veta :)


Men det är jag de :)..

Igår kom snigeln igång och gjorde ett andra ting.

Om jag säger att jag sydde 10 ggr och vilade 25 så överdriver jag inte..Naf vad jag är irriterad att jag inte orkar sitta upprätt under längre stunder.

Men när man har roligt så biter man ihop.

Fodrad väska med både korta handtag och långt axelband som man snabbt kan ta av.

Fodrad med knapp vid axelband om man önskar ta av det.

       klicka för större bild.        


Äntligen får jag börja använda mina tyger Yippie..


Lilltösa har inte kommit ännu. Jag kan bre ut mig ändå tills imöra kväll..


Go Lördag, ni kanske kollar på Wasaloppet! Hmm jag får la ge det en kik jag med senare..


Blessings  

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards