Alla inlägg den 2 mars 2012

Av blessingsrehab - 2 mars 2012 10:16


Hej kära vänner :)

Jag har kommit igång med symaskinen. Har velat detta länge men inte riktigt orkat med.

Igår bestämde jag mig för att i alla fall sätta upp maskinen när lilltösa hade åkt.

Och nu behöver den inte flyttas på för att mat skall dukas fram i tid och otid.

Jag klämmer in mig i ett hörn när det blir dags för lite mat, eller så valsar jag in framför tv:n.


Jag fick färdig en hemlig grej igår. Och det blev många vilopauser men oj så skojigt .

Har ett projekt på G idag med. Men jag tar det i min takt...


Birds in the trees are singing beutiful..

                               

Jag vädrar med ytterdörr öppen och fönstret i vardagsrum, det kvittrar för fullt :)



Så här ser det hur hemma hos mig just nu ;)

   


Jag önskar er alla en så bra dag som möjligt.


Blessings   






Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards