Alla inlägg den 22 januari 2012

Av blessingsrehab - 22 januari 2012 15:18


Min data svajar ....

Jag kan inte lägga in bilder, måste öppna en ny sida varje gång jag skall in. Finns inga ikoner för att komma nogonstans, varken fram el bak..Favoriter döljs någonstans, jag ni hör a disaster helt enkelt.

Och jag har verkligen inte råd att köpa någon ny.

Den här datan köpte jag begagnad för 3 år sedan. Men sedan har barnen varit och laddat ner och upp ting.

Virus och hela skiten kom och gick sen har den inte varit sig lik.


Och det kvittar att jag säger att de skall låta min guldklimp vara även om den är ganska ful och gammel, så duger den till mig och det lilla jag vill använda datan till..

-Jamen mamma de e inge fara, vi fixar det i så fall..Och visst litar man på sina pojkar, de kan det här med att ominstallera.

Det värsta är att datan funkar inte när dom inte är hääääääär.

Inte i första taget man åker till härnösand..El till tjottaheijti där de befinner sig!!


Ja, ni märker att Snigeln är sur..

Njä, faktiskt ledsen. Datan är mitt sociala liv utåt. Och kommer kanske att vara så ett tag framöver och då villl man att det skall fungera ordentligt.


Just nu känns det som att åka i en bil som bara funkar på tre cylindrar, har ett avgasrör som läcker.

Framrutan är spräckt och det är ett pyshål på ena framdäcket.

Gaaaahhhhaa.!!! Om jag får råd att hitta en nyare så skall ingen få ladda ner ett skiiiiiit på den.

Och därmed Basta!!


Suck, det är Vilodag och jag gick inte upp förrens vid 14:30 idag..

Det är hemskt att vara så här svag. Dock har jag fått matlust igen..


Det var allt i från surkäringen..Ser fram emot i möra..Pöss på er Blooggers


Blessings  


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards