Alla inlägg den 16 september 2011

Av blessingsrehab - 16 september 2011 10:49


Jag gör som reglerna säger.

Fast visst svir det att blivit åthutad av en ung man som kunde varit min son..

Idag har jag i alla fall bestämd att släppa detta och koncentrera mig på annat värdsligt.


Här kommer halvkinesen, han är en blandning av dvärgpudel och kinesisk nakenhund.

Och eftersom jag nu gjorde en helrakning så liknar han mest en Kines hehe..


Måste tilllägga att han inte gillar att fotas.


Före :) En liten trasselsudd..


   Efter  


Usch matte sluta nu..jag vill hoppa upp i ditt knä för jag fryyyssser nämligen alldeles förfärligt....:) 

   

Jag han fryser nu den lille. 32 cm hög..Vi har några stickade tröjor om det blir för kallt ute. Men idag var det skönt och han klagade inte alls..


Lilltösa är på inkommande spår. Liv i luckan..Jag MÅSTE diska Gaahhh..


Trevlig Helg alla rara Bloggers Blessing..

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards