Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av blessingsrehab - 28 augusti 2011 12:58


Åååååhhh va de har mullrat och blixtrat och inte minst regnat de senaste dygnet.

Först idag vågade jag sätta på datan mina vänner.


Jag överlevde resan till prilla affären och njöt faktiskt av hur vackert det är vid Klarävla en stund.

Efter att ha varit inne i grottan nästan en vecka trotsade jag mina känslor och stannade en stund.

Jag hittade en avskild bänk, där jag och doggyn kunde njuta av den tropiska värme som bara helt plötsligt fanns i lufta....


Så nu sitter jag här och snuttar på en färsk prilla och en kopp te.

Mmm så gòtt sa.

Jag borde ta mig ner till affären och köpa lite färsk frukt och keso..


Men det är så mycket man borde nu förtiden. Tycker ni inte det ?


Imorgon, turen till Bilda. Får skjuts fram och tillbaka, det är jag så tacksam för.


       


Blessing önskar SöndagsFrid blooggers...




Skapa flashcards