Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av blessingsrehab - 23 augusti 2011 10:14


Men jag väljer i alla fall att hoppas och tro att dagen skall vara god mot mig.

Även om jag nu är lessen i mitt sinne.


Det skulle vara så skönt att bara balla ur och skrika att SLUTA till

allt runt omkring

Men,

Det är inte solens fel när den lyser så grant på oss alla.

Det är inte grannens unges fel som gnäller när hon går förbi.

Det är inte hundens fel som skäller och vägrar tystna..

Det är inte ägaren till bilen som står utanför med motorn på och väntar..


Det finns som många som kan råka ut för ens lessenhet och förtvivlan när det känns som allt kommer att brista.

Därför mina vänner väljer jag att inte gå ut, för jag vill inte lägga skulden på någon annan än sjukdomen Missbruk som ödelägger så många liv och bara för med sig död i slutändan.


Jag tog mig i alla fall till BILDA för min egen skull igår.

Det bästa är att man får komma dit och bara sitta utan krav. Det är jag så tacksam för.


Mina böner om beskydd över mina barn väger tungt idag.

  


Ty han skall ge sina änglar befallning om att bevara dig på alla dina vägar.

Psalm 91:11


Blessing.


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards