Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Bilda högst upp på listan.

Av blessingsrehab - 22 augusti 2011 09:14


I går grät jag floder. Ser ut som en svullen kines i ögonen.

Inte kul att vara look alike. :)

Men jag måste säga att det var skönt att släppa proppen inom sig.

Snigeln håller gärna andan alldeles för länge.


Jag är så förbannat trött och ledsen på att vissa ting aldrig tar slut.

Men så är det. Jag måste bara hitta ett stabilare sätt att handskas med det hela.

Men with a little help from my freind up there...så ska de nog ordna sig me tia.


Idag skulle jag önskat 3 saker om Alladin kommit till mig.

Frihet från beroende i min familj.

Att bli frisk

Att få hoppa fallskärm.


Kära Bloggisar..Nu är det en ny dag och låt oss ta den minut för minut. Det gör jag just nu.


   


Minglar i eftermedda...Blessing Gaijs. 






 
 
Piedra

Piedra

22 augusti 2011 09:42

Det ÄR skönt att gråta ut ordentligt! Jag har tack och lov för det mesta ganska nära till gråten, men ute i husvagnen förra veckan så brast det rejält för mig när jag insåg att jag inte ville återvända hem. Grät störtfloder så både ögon och näsa svullnade igen, men på något vis bidrog gråten ändå till vissa insikter. Mina tre önskningar till Aladdin hade nog varit:
Att bli frisk
Att få en bostad som jag trivs i
Att pojkarna skulle slippa sina funktionshinder
Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

22 augusti 2011 09:51

Jag förstår, kanske är att ta i, men jag tror jag förstår de som har barn med funktionshinder.
Jag höll ju på att få ett själv, min lilla, som dock tillfrisknade.
Man vill sina barn så väl, så det är en oerhörd press att se när det inte går så bra.
Man måste få gråta, det har jag gjort många många gånger!
Just nu har jag bara en önskan och det är att Pusselbit ska klara sin tuffa behandling och bli frisk!
Kramar!!! Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
paloma

paloma

22 augusti 2011 10:19

I bland e det skönt att få gråta ut! Jag gråter ofta! Men har lätt till tårar! Men hoppas du mår bättre i dag! Hoppa fallskärm!!? oh fy! Det är jag för feg för! Vågar inte ens vara på höga höjder! HEHE
KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

22 augusti 2011 10:36

Att ta hjälp ovanifrån är bra, men du får inte glömma att ta emot hjälp från oss här nere också, eller här på bloggen, blink, blink... Stor kram!

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

22 augusti 2011 22:45

Känner så otroligt mycket med dig. Tur att tårarna finns och tur att änglarna finns.
Han där ovan ger oss kraft när vi behöver men visst är det jobbigt att vara i din situation.
Jag har levt många år med våra barns sjukdommar och nu har ju mannen en demenssjukdom så nätterna är långa och tårarna många. Det går aldrig att slippa oron och att veta att allt bara blir sämre kan knäcka mig. Är rädd för hur länge jag ska orka. Tänk om du kunde komma till Örebro ( försök)en dag så skulle jag ge dig en stor varm styrkekram.
Nu kommer den här i stället. Finns för dig.
Love.

 
Simona

Simona

23 augusti 2011 07:58

Hej!

Tittar bara in och hälsar ♥

Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards