Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av blessingsrehab - 4 augusti 2011 10:10


Bara superviktiga saker. Annars hade bleve hemma vid fläkten.


Väl hemkommen, kände jag mig så oerhört tacksam för att jag har ett hem att åka till där finns den ron som jag behöver så väl.

Mina blommor på balkongen och mat i kylskåpet.

På tal om blommor. Kom ni ihåg att jag skrev att smågåglarna hade sprätt iväg solrosfrö så att det hamnat i min balkong låda! :)


Igår kväll upptäckte jag den första lilla solen hehe..

    


Så roligt. de andra kanske blir en annan färg, inte vet jag. men en får vattna två gånger om dagen för de här rackarna kvräver massor av näring och vatten..

Balkonglådan är för liten egentligen :)


Jag broderar på min blåa crazy Ouilt och den har tagit en annan vändning än det först var tänkt.

Det skall nu bli en tavla och en hyllning till livet och byggstenten som Handboken för livet talar om.


Jag vet att jag lagt ut bilder tidigare men en stor förändring har skett och det är framför allt broderiet som hela tiden växer fram.

Före    Efter   ...Men det fortsätter ett tag till, den känns inte färdig.

Uuu va sur jag är att jag inte kan ta tydliga närbilder :(


Japp, då var det kravet om att dammsuga sovrummet då som hänger kvar..suck.


Blessing kära sommarläsare..  




Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards