Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av blessingsrehab - 2 augusti 2011 09:44

Kravlistan från igår är borta..Tjohej..Helt underbart ju..

Vilken seger för en snigel.


Tösa rullade vidare igår kväll till Pappsen sin ...Jag fick en glimt av na i alla fall..

Alla kompisarna här skulle iväg när hon kom hem!!!!

Och mamsens förslag om att hitta på något mäter inte upp till att få träffa sina vänner hos pappsen efter en lång sommar..

Men det är lungt i stugan. Inga tårar här inte.

Troligen dundrar tre av dem in till helgen så det gäller att förbereda reserverna.


Jag måste bara få dela en sak som min dotter sa efter att hon försökt att pressa lite solbränna i 20 min bakom huset. :)........................ (Hon e inte brun förstår ni, regn mesta tiden i götet haha.)

Jag hade gjort hennes favvomat. Pastasås med bacon och spagetti.


-Mamma! Jag är så glad! 

-Jaså

-Ja, jag är så tacksam att jag har föräldrar som älskar och bryr sig om mig..

Smälter man då eller!

Hon har inte utryckt känslor på det här sättet förut.

Hon börjar bli större och kan nog börja jämnföra och se att det finns andra som har det svårt.

Trots att vi har det rörigt, dålig ekonomi, och sjukdomar som begränsar.

Så är kärleken och sammanhållningen det viktigaste i en familj.

Och i våran familj får vi kämpa mot mycket. Som andra familjer kan ta för givet eftersom de inte behöver kämpa med det.


Tisdagens Krav.   :(

Vattna blommorna.

Dammsuga mitt överbelamrade sovrum.

 


Blessings Blooggers...  





Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards