Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Idag vet jag att det är Onsdag :)

Av blessingsrehab - 27 juli 2011 11:36

Förra veckan vart jag helt veckovill.


Tudors på tv:n..Det enda som är värt att se.


Börjar och smälta in händelserna i Norge en aning. Tog tag i ett broderi sent igår kväll.

Har inte kunnat koncentrerat mig på något utan varit mest planlös.


Men får ta det som det kommer. Klickade lite runt i spacet och hittade den här harmlösa sidan.

Klicka på länken och fyll er med vänliga ord. :)


 

http://svt.se/2.45135/kol_vanliga_ord



Blessings Blooggers...Trons Goda Kamp!




 
 
Kaisa

Kaisa

27 juli 2011 12:24

Jag vet och att det är Tudors och så då måste det ju vara onsdag :-) Hon är en tuff och målmedveten denna drottning som han har nu..... Kram på dig ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Bling

Bling

27 juli 2011 13:53

Vilken underbar sida hi hi jag fick en gossekram :D den ska jag lägga till med en gång.
Det går trögt tycker jag :( det har påverkat och kommer nog att göra länge, men vi får ta en dag i taget och ta in allt positivt som går..
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

27 juli 2011 17:10

Vilken underbar ordgenerator! Jag tryckte och fick "unik". ☺ Jag också dagvill mest hela tiden. Idag vet jag också att det är onsdag, men igår var det söndag, måndag och onsdag omvartannat - allt annat än tisdag. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

27 juli 2011 21:02

Vad fyndigt att det finns en sida med vänliga ord :) Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

27 juli 2011 21:11

Hej igen! Halsbandet du undrade över är inte så långt. Jag har mätt nu, och om man sätter måttbandet i nacken så är det 32 cm från mitt bak i nacken ner till "fötterna" på babyängeln. Men jag har kedja kvar så jag kan lätt göra den längre om du vill. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mats

28 juli 2011 10:25

Tudors var riktigt otäckt igår, men så avrättade man stundtals också folk i Sverige och levande bränning på bål förekom som straff för incest,giftmord,tidelag och häxeri, till och med efter dödstsraffens humanisering på 1640-talet.Många dommar omvandlades dock till svärdet

 
optimist

optimist

28 juli 2011 14:52

Härligt att få till sig många vänliga ord, det kan aldrig bli för mycket av den varan. Ibland blir det fel med dagarna, men det brukar rätta till sig. Gårdagen, försvann för mig, men idag är jag med igen. Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

may-hanne

29 juli 2011 06:28

Fin sida. Änglabarn fick jag heta denna morgon.;-)) kram på dig och ha en fin helg. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards