Alla inlägg den 8 juli 2011

Av blessingsrehab - 8 juli 2011 09:06


 


Jag har blivit galen i melon helt plötsligt..

Det är så gott..och vackert att titta på :)

Jag gör en tallrik med melon av olika sorter, lite keso och en banan..Himmelskt gott. Och mättsamt.


Kilopriset ligger så lågt nu,  att man riktigt kan frossa ibland de exotiska frukterna. 

En annan har ju knappt råd att handla vindruvor när det inte är säsong.


Ja det det händer inte så möe.

Jag hade lånebil och passade på att storhandla igår. Och vet ni vilken överraskning jag fick när jag kom hem som en blöt trasa och skoskav.


Jo sonen hade dammsugit och tvättat golven..Helt underbart.

Vi skall dela på hushållningen. Men, ja just men. Allt sker inte på en gång kan man säga med den här sònen. 


Helgen blir lugn. Sòn och Dòtera skall stråla samman i Oslo och lilltòsa är fortfarande i Danmark.


Lite sköj hehehehe..;)


 


Blessing Blooggers   

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards