Alla inlägg den 30 juni 2011

Av blessingsrehab - 30 juni 2011 08:11


Vi skulle börja med att montera ihop soffan.

Men båda var trötta efter gårdagen så vi sköt det till eftermiddagen. Nog hade vi hoppats på hjälp av storsonen, men tyvärr han gled iväg till andra aktiviteter.


Ialla fall började vi hahaha.

Två uttmattade hjärnor skulle nu läsa Ikeas instuktioner, skruvar, pluppar hjul osv..

Men alla såg likadana ut från början.

Vi vände lister fel och fick borra upp igen, jag tror jag tittade på samma instruktion tio gånger innan jag vågade skruva fast skruven hehe..


I alla fall efter cirka 4 timmar med många pauser som är brukligt med en snigel

kom vi så här långt.

Hjulen till lådorna är fastskruvade :)

När klockan var halvtolv på natta gav vi upp. Hade inte rätt skruvmejsel för att skruva fast trästolparna...Får köpa en idag.

Min bästa vän. Hade inte HON "Fläkta" :) funnits så hade jag legat som en blöt pöl på golven av alla svettvallningar.

Och doggyn vill alltid vara med mitt i brötet..


Ja mina vänner.

Är på väg att skjutsa bästaste vän till tåget.

Nu skall hon ut på äventyr till Stockholm. Hennes installation om Nådens År skall ställas ut på Salondes Refusès...Jag återkommer om det.


Hej hej nu måste vi köra Blessings       

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards