Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

På väg till skolavslutning.

Av blessingsrehab - 10 juni 2011 07:20


Okristligt för en snigel att vara i en kyrka klockan 8:20 :)..

Ja, min hjärna tar flera timmar att väcka. Men lemmarna går på rutin, så jag skall nog komma iväg i tid.


Sötnosen har finat sig och ser inte en dag äldre ut än "18" trots att hon bara är 14  :).

Ja ni var smink kan ställa till det. ;)


Stolt är i alla fall mamman och skulle själv gärna vilja prova lösögonfransar, fast då skulle jag nog ha svårigheter att blinka.

Och en och en annan marsgubbe skulle väl tro att jag jag viftade med ögonfransarna för den skull, och vara ovetandes om min kamp att överhuvudtaget försöka hålla ögerna öppna.

Nä jag skippar det tror jag..


Hörde en sång igår som jag vill dela med mig av..


Texten är tänkvärd..Vi går ju omkring och är ganska rädda för ofta.

Men oroa er inte...God is with you..


Blessing Blooggers <3


 
 
Ingen bild

eva

10 juni 2011 07:50

Gomorgon! mysigt med skolavlutningar. Hoppas sollen är med er, både i sinnet och ute. Lösögonfransar har jag prövat . Men klarar inte det. Får liksom inte til det. Sist blev de upp och ner.;-) Inte snyggt. Önsar en fin helg. kram

 
Måna

Måna

10 juni 2011 08:03

He he, ja smink kan ställa till det :) Jag använder inte smink och det är en av sakerna min make gillar med mig :)) Men hon ändrar sig :)) Ha en skön helg! KraMen

http://mnamittikrleken.blogspot.com

 
Ingen bild

Nette Af Sweden

10 juni 2011 08:23

Min Tjejja är en Baddare på att sätta på Fransar ..
Jag själv nja nej...
Jag gillar att sminka upp mig Piffa till då Och då..
Idag ska jag Klippa Tipparna Inte Topparna ...

 
Bling

Bling

10 juni 2011 08:34

Då är hon vacker som en dag :) ja nu är det sommarlov.
Vilket jobb du gjort,tittade på inlägget innan.. det är bara att beundra, tyckte jag nästan kände den mjuka filten :) roligt för mej som förra veckan fållade ett par jeans med textillim :D det är vad jag kan hi hi
Ha en fin dag ( såg Lennon igår på tv. satt och bölade ..han kan förmedla känslor )
Kramar

http://savebling.blogspot.com

 
Simona

Simona

10 juni 2011 08:39

Hej!

Det blir nog en fin skolavslutning för tösen din:)
Mina barn har skolavslutningen den 14/6 och 15/6 (Nästa tisdag och onsdag på kvällen)
Ha en fin dag! Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
Ingen bild

optimist

10 juni 2011 09:55

Skolavslutning, oj så spännande, det var länge sedan jag var med om en sådan. Klart tjejen vill vara fin. Och, mamman med kan jag tänka mig. Det blir säkert en minnesvärd stund. Kram.

 
Gerd

Gerd

10 juni 2011 10:05

Visst vill man vara fin! Både dottern och mamman!
Lycka till på examen! Njut av en underbar dag!

Jag har aldrig sminkat mig mycket, men i samband med min minsta dotters sjukdom, så slutade jag helt och nu är jag den jag är, basta! Fnisssss...........
Kram!

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra (f d Snosse)

Piedra (f d Snosse)

10 juni 2011 10:21

Skulle själv också gärna testa lösögonfransar. Bara det att jag är så darrhänt så de hade nog inte hamnat på rätt ställe. Tycker det är kul med smink; det piggar upp. Här börjar inte skolavslutningen förrän kl 11.10 Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

10 juni 2011 19:41

Det var nog en fin skolavslutning, men det var en en grymt tidig tid, fast då fick du mycket ut av dagen... ☺ Jag sminkar mig lite, men har aldrig haft lösögonfransar. ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

11 juni 2011 00:09

De va ju nästan mitt i natten ☺
Då sover jag som bäst..
Hoppas att ni hade en toppendag,, de hade vi trots att de har regnat hela dan.
Lösa fransar har jag aldrig provat, jag har långa ändå ☺
Sov gott kramkram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards