Alla inlägg den 9 juni 2011

Av blessingsrehab - 9 juni 2011 16:39



Jag har gruvat mig för detta här.

Det skall mätas och räknas och numreras innan det blir färdigt. Men nu har jag i alla fall tagit ett beslut att börja virka runt om.

Att sitta och sticka dessa var skitkul förra vintern. Och det är ju lätt som en plätt att bara sticka räta för den invigde.


Men sen att montera ihop det hela så det blir rakt och fint hehe, oj de e värre de!

Men som jag tänkte då jag började, att jag skall bara go wiht the flow och inte haka upp mig så mycket på rätt färg hit o dit.

En del lappar blev lite större i början, men när man kommer in i det, hittar man sin stickfasthet och lapparna blev lite mer jämna.


Mitt första rehabprojekt får nog bli, som det blir!

Och jag skall själv ha det kvar. Det är bara jag som vet vilka tankar och känslor som ligger bakom denna skapelse.

Så den vill jag behålla som ett minne av steg i rätt riktning i mitt liv.


Den har givit mig frid, glädje, inspiration i många mörka och dystra stunder.

Jag är super glad av att jag överhuvudtaget kommit så långt fram som till färdiga lappar. :)


Nu mullrar det långt bort igenom igen..Kanske bäst att dra ur sladden..


Ps! Expressenbloggen var kvar idag????? Hehehehe vilka nötter!


Blessing Blooggers..  


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards