Alla inlägg den 4 juni 2011

Av blessingsrehab - 4 juni 2011 10:41


Stortösa kom igår och det blev ett kärt återseende.

Hon vill ha mamis mat. Ja men vad vill du ha da?. Jag tänkte på att hon längtade mer efter husmanskost.

Nej, sa hon. Ja längtar så efter hemlagad mat att jag egentligen inte vet vad jag längtar efter flera veckor av snabbmat.


Potatismos har hon alltså beställt, sen får det väl se vad det lider. :)


Hot, hot,hot idag med..Jag vet att många njuter, speciellt båtfolket har la de härlans gött, med fläkt i vinden.

Jag har förberett med små fläktar,så då överlever jag nog i alla fall :)

Den här var lite söt :)

        

Den skulle ha passat här vid min datahörna. Jag har en annan här som är klumpig och nästan inte får plats.


Okidoki. Det är i alla fall gott att sola skiner. Fòlk blir mer glae än i allmänhet, nordfòlk som vi ä!


Nu blire frukost och lite broderitid..jag är helt inne i me nål å trå..

                                     

Suddigt igen men va naf..Kameran behöver nog nya glasÓga som me tror ja visst.


Be blessed preciuos people..    

  



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards