Alla inlägg den 1 juni 2011

Av blessingsrehab - 1 juni 2011 22:34


Resten av versen kan ni nog hehe..

Ojoj vad jag har upplevt..Var uppe och hjälpte syrran med maten till mottagningen tidigt i morse. Vi lagade pasta och och bakade tårtor till en hel arme. Förberedde nästan allt till hemkomsten efter att studenterna sprungit ut från Domkyrkan i centrala Göteborg . Solen sken så fint.

Hahaha de e annat än i lilla karlstad..

Kan inte lägga in bilder på denna data så det kanske blir senare..


Studenterkskan, kan man säga så ? Hon har farit vidare till festligheter i stan.


Så är det. Young and wild and free...

Dock tillhör hon den lyckliga gruppen som har fått ett sommarvik, så livet som vuxen börjar redan på fredag. :=)


Jag har har nada kraft kvar och har nu dragit mig undan de gäster som är kvar.

Jag orkar inte koncentrera mig eller hålla fokus längre. Och det känns så bra med att vara ärlig med att säga det..

Äntligen börjar de fatta efter några år att det man säger är sant. De accepterar eller jag kan nog säga att de respekterar det jag säger.

Nästan så att jag inte tror på det själv. äh, förresten jag stuntar faktiskt nu för tiden om de inte tror på mig.

Jag tänker mer på att tänka på mitt eget välmående än att ta hänsyn till andra för mycket.

Det har jag gjort i så många år ändå, tom så att jag inte visste att jag gjorde det!.. 



 

En halv dag med familjen i tors..Sen bär det av hem till underbara lugna karlstad igen..Det sista stora som händer är skolavslutning med lilltösa.

Men en hinner nog andas emellan några dagar tills det 'r dags för sista konserten i vår domkyrka i Karlstad..


Jag känner mig i alla fall mycket gladare och ser saker och ting på ett annat sätt. Det kanske kallas mental träning.


Varje dag är en ny dag och man vet inte riktigt vad som händer. Att släppa på fruktan och låta det flyta lite är inte helt fel för mig..


Önskar er allt gott vänner..Vi hörs snart igen.


May God bee with you..Blessing från hjärtat.

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards