Alla inlägg den 28 maj 2011

Av blessingsrehab - 28 maj 2011 07:15


Så underbart, å tokstädade gjorde vi och sonen jag igår.

Jag såg att jag uttryckt mig lite knepigt och glömt en och en annan bokstav :) igår på inlägget.

Jag skulle inte med till upp till stòge i går. Bästisen fortsatte resan själv.

Nej, nu òrker jag inte resa förren på på tisdag nästa vecka, då det är dags för studenten för syrrans dotter i Götlaborg.

Orkar kanske egentligen inte det heller. Men jag vill inte missa denna härliga tillställning, som jag tycker är så förtjusande fin.

Jag skall vila och inte göra något ansträngande i helgen, bara vila, vila.


Det dröjer 5 år till nästa, då lilltösa har sin examen. Fem år vojne vojne..Men som alla vet går åren alldeles för fort ibland.


Men men, vi kan la ta en sväng om så länge när de bjuds te go musik.. Så dela  gärna detta med mig blooggers.

                      



     


Idag blir det vila och lite rehab ibland lite tyg och och broderigarn tror jag.


Blessings Blooggers   




Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards