Alla inlägg den 25 maj 2011

Av blessingsrehab - 25 maj 2011 09:44


Jag har migrän.   Klicka så blir bilden större.


Och så var jag så vimsig och trodde att jag varit uppe förut och plockat. Men jag kände inte igen mig. Någon hade lag köttfärs på tining och jag hade inte druckit te el tat en prilla. Så nog var det så att jag hade drömt. Jag kollade klockan och den visade 9:25..Men jag trodde inte mina ögon. Jag hade varit uppe och lagt mig igen ju.

Vojne vojne, farligt för en snigel att köra på natta och inte hänga me hahahahaha.

Det blir alltså ingen Bilda idag..jag hade nog inte hittat dit :).


Fullproppad med medication så blir det nog en andra vänning till sängen. Men först skall det bytas till nya lakan..Göttgöttigöttgött!


Nästa projekt som jag skall börja med är kuddöverdrag till stortösa..

Det skall gå i linne och spets är det tänkt..  

men först måste jag sy färdigt ett par tygskärmar till Torpet Nästgårds. Men det går snabbt bara jag börjar.Har föresten börjat :).


Här är en schal jag gärna skulle vilja få stickad till mig. 

                             


Åh det är så mycket som jag vill handarbeta med. Men jag är så begränsad av mitt tillstånd.

Men dock är jag glad att jag kommit igång.


Ha en fin dag Bloggers..Blessing


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards