Alla inlägg den 19 maj 2011

Av blessingsrehab - 19 maj 2011 22:31


Ja, nu äntligen skall vi komma iväg till mellansonen i Härnösand.

Det är cirka 60 mil så vi får starta tidigt.

Vi skall fina hans nya lya, och gå på en spelning som han har på lördagen..Attans va skòj de skall bli.


Skall försöka komma ihåg kameran så att ni får se lite bilder från Västernorrland. Jag har aldrig besökt dem på våren någon gång..

Japp i dapp. Skojigt är oxå att många expressenbloggare har letat nya platser. Det är ju bara ett klick borta så att säga hehe..

Vi har blivit ett fint gäng vi som har bloggat kvar några år ju..


Lämnar med orden. På återseende vänner. Och NEJ! jag tror inte att jorden går under den 21 maj.


 

Take care...Vi hörs om några dagar tror jag..Bye Bye...Blessing  


Av blessingsrehab - 19 maj 2011 10:15

Med den blåa crazy patchen. Den är under arbete :)..Jag skall nämligen brodera ett antal stygn har jag bestämt mig så det färdiga resultatet kommer senare, men inte vet jag när..Det tar tid att forma en konstverk.


Men nu är jag färdig med med mitt arbete på väskan..Det sista gjorde jag färdigt på Bilda.

Finade lite på fodret med :)

 

Jag är ganska nöjd faktiskt.

  Dock känner jag nog att det är i det sötaste laget..Får en känsla av Liseberg av nåt slag. Sliskesött, kaniner, och färgat sockerspunnet vadd...  

 

Dock är det roligt att göra söta ting..Men jag får nog mest använding av av att sy det som passar in mer i vardagen. 

Just nu är det inte så viktigt med funktionella ting. Utan en resa i flöda och bara skapa. Och som i detta fallet är det mesta åter använt material. Från en virkad duk. Och ett kläddplagg och lite annat smått o gott.

Broderiet är broderat med lingarn och det är verkligen att rekommendera..Jag hittade garn för 5kr st i en tygaffär.

Så man får passa på det är dyrt med garn och tråd. Må jag säga..


Jag önskar er alla en fin torsdag..Blessings

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards